Dienstag, 23. März 2010

Easel-Karte




Schon länger hab ich immer wieder diese Karten-Art auf verschiedenen Blogs bestaunt. Heute ist mein Exemplar fertig geworden.


Kommentare:

Magneta hat gesagt…

die isch denn lässig... und i ha grad mol müesse google Froge was das genau für en Technik isch und wie das goht...

gseht würkli nid kompliziert us!

und da i ez am üebe uusmole bin chönnt i jo mol sone abdruck verwärte....

Bea hat gesagt…

Die Charte isch eifach wieder allerliebscht und die Easel Technik find i au uh schön!

Herzlich
Bea

Mo hat gesagt…

G-R-A-N-D-I-O-S, meeeeeeeeeeeega schön Hilde !!!
Love,
Monika

Annchen hat gesagt…

oh, wie schön!! gefällt mir super gut!

Stini hat gesagt…

jööö, super härzegi charte!
Ig ha grad die wuche dänkt, ig möcht ou mau ä so ne charte mache ;-)

Lg
Stini

Bea hat gesagt…

Liebi Hilde, danke für Din Kommentar uf minere Siite, freu mi immer drüber!

Du hesch mi noch de Bau-Aleitig gfröget;o)

De grossi Charteteil zueschniide uf: B20.5cm x H13cm
und bi 7.6cm falze.

De chliini Charteteil zueschniide uf: B19.5cm x H 10cm und i de Mitti falze.

De hesch am Schluss öppe s'Format 5x5 inch

Ich hoffe, ich heg Dir so chöne helfe und wünsch Dir viel Spass bim Werkle!

Herzlich
Bea

Hilde hat gesagt…

DANKE Bea!! I werde gli emol en Versuech starte - chan em Momänt fascht ned höre met Charte zemmere.... :)

Marianne hat gesagt…

mega schön !

Sonja hat gesagt…

Auch diese Karte einfach wunderschön!
Diese Kartenart muss ich mal ausprobieren sieht genial aus.
LG Sonja

Stempeltiger hat gesagt…

WOW! Eine wunderschöne Karte Hilde!
Das Motiv ist ja süss und so schön coloriert. Der Text ist auch sehr schön.
Liebe Grüße, Swantje

eyecandycrafts hat gesagt…

ooooooooh... DIE isch ja coool! Gfallt mer würkli din Stil :) ich bin ebe au so en "sweetie" hihi! Ganz schön! Nomal es Grüessli :),
Angie